Jdi na obsah Jdi na menu
 

Jak na AKTIVNÍ SED

article preview

Posaďte se, prosím...smiley

Nejlépe do aktivního sedu. To je takové sezení, kdy nám svaly trupu drží páteř ve fyziologickém postavení. A máme samozřejmě aktivní střed těla.surprise Lákavé, že? wink

Pojďme se tedy posadit.. 

1. nohy - na šíři vašich kyčlí, kolena a špičky chodidel míří dopředu, pod koleny pravý úhel.

2. pánev - v neutrálním postavení - sedíte na hrbolech sedacích kostí, pěkně na jejich vrcholu (je fajn zjistit si na svém pozadí, kde se nachází) wink

3. páteř - je prodloužená - zkuste se vytáhnout z pánve tak, že o kousek vyrostete 

4. hrudník - v neutrálním postavení - žeberní oblouky netrčí, splývají s břišní stěnou. Pokud je budete schovávat, nezapomeňte, že je nikam nestrkám silou, ale mírným pohybem celého hrudníku.

5. ramena - pocit širokých ramen

6. hlava - vytažená ke stropu, brada v zásuvce. Ucho, rameno, kyčel v jedné linii.

7. lehce zanořte svá chodidla do podlahy - celá, nejen patu, ale i kloub pod palcem a malíkem - cítíte? Něco se začíná dít v oblasti spodního břicha. smiley

8. zatlačte hrboly sedacích kostí více do židle - pokud je židle tvrdá, ať to pěkně tlačí. Ale pozor! Nastavení pánve se nezmění. Co teď? Cítíte to aktivní břicho? A to jsme s ním vůbec nic nedělali. surprise

9. dýchání - dýchejte po celém obvodu spodní části hrudního koše      

Zkuste každé vaše sezení začít aktivním sedem, vnesete tím trochu cvičení do běžného provozu. yes

1665658536697.jpg

 
 


Facebook

Facebook


Mail list


Statistiky

Online: 2
Celkem: 63926
Měsíc: 1795
Den: 89